Vores kommunikation

Som beskrevet under Vores organisation har alle borgere, der bruger HjemmeHjælpen A/S, en fast kontaktperson, som varetager kommunikationen med borgeren.

Kommunikation med gruppelederen kan foregå trygt via telefon eller mail, afhængig af, hvad den enkelte borger eller pårørende ønsker."

Derudover benytter HjemmeHjælpen A/S forskellige medier til at formidle nyheder og praktisk information, herunder:

  • Din hverdag – Vores nyhedsavis, som udkommer i papirform 2 gange årlig med dejlige historier fra hverdagen, invitation til oplevelser udenfor hjemmet, læserkonkurrence mv. Læs seneste udgave her
  • Facebook – Vores Facebook-profil, som opdateres min. 1 gang ugentlig med nye, dejlige historier fra hverdagen, nyt om samfundsforhold, som har indflydelse på vores arbejde mv.
  • Hjemmesiden – Vores hjemmeside, som samler alle de nye opslag fra Facebook mv.

Har du eller dine pårørende spørgsmål til værdig ældrepleje hos HjemmeHjælpen A/S, kan du kontakte os på telefon 70201325 eller mail info@hjemmehjaelpen.dk.