KBH + FRB / 17. okt. 2019

PRESSEMEDDELELSE

HJEMMEHJÆLPEN A/S HAR VOKSEVÆRK OG UDVIDER SIN LEDELSESGRUPPE

Danmarks største, private hjemmehjælpsvirksomhed, HjemmeHjælpen A/S, vokser fortsat i København, på Frederiksberg og i Tårnby.

HjemmeHjælpen A/S udvider derfor sin ledelsesgruppe for at kunne imødekomme væksten og fastholde sine høje kvalitetskrav, herunder især at borgerne får deres egne faste hjælpere, til fast aftalt tid

Den 1. november 2019 tiltræder Camilla Andresen en stilling som afdelingsleder i HjemmeHjælpen A/S og indgår dermed i den samlede ledelsesgruppe, som desuden består af adm. direktør Per Wildbork, direktør Camilla Wildbork, afdelingslederne Tina Fuglsang, Rikke Sikora og Annemette Pedersen, HR-chef Janne Lyngbæk samt økonomichef Stig Schive.

Camilla Andresen har en omfattende baggrund i branchen, heraf 10 års erfaring som leder, senest som virksomhedschef i Attendo gennem de sidste 4 år.

Per Wildbork udtaler: ”HjemmeHjælpen A/S befinder sig i en rivende udvikling med tilgang af borgere i alle de kommuner, hvor vi er godkendt som leverandør af hjemmehjælp. Vi arbejder derfor målrettet på at udvide vores organisation med de bedste medarbejdere på alle niveauer i virksomheden”.

Camilla Wildbork tilføjer: ”HjemmeHjælpen A/S er en virksomhed, hvor kvaliteten er altafgørende. Vi er kendt for at sikre faste hjemmehjælpere til fast, aftalt tid og det kræver en robust ledelsesindsats hver dag, året rundt. Vi glæder os meget til samarbejdet med Camilla Andresen, som vil kunne tilføre HjemmeHjælpen A/S kompetencer og solid ledelseserfaring.”

HjemmeHjælpen A/S

Yderligere oplysninger: Camilla Wildbork, mail camilla@hjemmehjaelpen.dk, telefon 41 70 52 00.

Seneste indlæg i vores blog

juleoptog.jpg
KBH + FRB - 20. nov. 2019
HjemmeHjælpen A/S er igen i år at finde i det årlige juleoptog på Amager, som er Danmarks længste. Der kommer nisser, brandbiler, Disneyfigurer, pigegarde og selvfølgelig mindst én julemand, så det bliver en stor folkefest for børn såvel som voksne.
IMG_5887-low.jpg
KBH + FRB - 16. okt. 2019
HjemmeHjælperen er personalebladet for HjemmeHjælpen A/S’ mere end 400 medarbejdere. I bladet indgår en lille quiz med spørgsmål relateret til bladets indhold, hvor svarene fremgår af artiklerne. Blandt de korrekte, indkomne svar, trak lykkens gudinde fire medarbejdere...
13. Pårørende til en alkoholiker.jpg
KBH + FRB - 9. sep. 2019
I Danmark har vi et stort problem, hvad angår vores alkoholforbrug og vi ser desværre en udvikling i den forkerte retning. Hver gang en alkoholiker (eller en person med et alkoholproblem) drikker, står der en kreds af pårørende udenom med ar på sjælen, men hvad skal man stille op?