KBH + FRB / 17. okt. 2019

PRESSEMEDDELELSE

HJEMMEHJÆLPEN A/S HAR VOKSEVÆRK OG UDVIDER SIN LEDELSESGRUPPE

Danmarks største, private hjemmehjælpsvirksomhed, HjemmeHjælpen A/S, vokser fortsat i København, på Frederiksberg og i Tårnby.

HjemmeHjælpen A/S udvider derfor sin ledelsesgruppe for at kunne imødekomme væksten og fastholde sine høje kvalitetskrav, herunder især at borgerne får deres egne faste hjælpere, til fast aftalt tid

Den 1. november 2019 tiltræder Camilla Andresen en stilling som afdelingsleder i HjemmeHjælpen A/S og indgår dermed i den samlede ledelsesgruppe, som desuden består af adm. direktør Per Wildbork, direktør Camilla Wildbork, afdelingslederne Tina Fuglsang, Rikke Sikora og Annemette Pedersen, HR-chef Janne Lyngbæk samt økonomichef Stig Schive.

Camilla Andresen har en omfattende baggrund i branchen, heraf 10 års erfaring som leder, senest som virksomhedschef i Attendo gennem de sidste 4 år.

Per Wildbork udtaler: ”HjemmeHjælpen A/S befinder sig i en rivende udvikling med tilgang af borgere i alle de kommuner, hvor vi er godkendt som leverandør af hjemmehjælp. Vi arbejder derfor målrettet på at udvide vores organisation med de bedste medarbejdere på alle niveauer i virksomheden”.

Camilla Wildbork tilføjer: ”HjemmeHjælpen A/S er en virksomhed, hvor kvaliteten er altafgørende. Vi er kendt for at sikre faste hjemmehjælpere til fast, aftalt tid og det kræver en robust ledelsesindsats hver dag, året rundt. Vi glæder os meget til samarbejdet med Camilla Andresen, som vil kunne tilføre HjemmeHjælpen A/S kompetencer og solid ledelseserfaring.”

HjemmeHjælpen A/S

Yderligere oplysninger: Camilla Wildbork, mail camilla@hjemmehjaelpen.dk, telefon 41 70 52 00.

Seneste indlæg i vores blog

camilla-per.jpg
KBH + FRB - 11. apr. 2020
Coronavirus/Covid-19 har ændret markant på hverdagen i vores samfund, men den har også understreget betydningen af at holde livsvigtige funktioner i gang, bl.a. i sundhedssektoren. Dette omfatter også det vigtige arbejde, som udføres af HjemmeHjælpen A/S.
virus-beskyttelse.jpg
KBH + FRB - 16. mar. 2020
HjemmeHjælpen A/S har samlet informationer, så du kan få indblik i, hvad du skal gøre, hvis du er blevet smittet eller, hvis du vil vide mere om, hvordan du skal forholde dig når du modtager hjemmehjælp.
video-sceendump-03032020.jpg
KBH + FRB - 3. mar. 2020
HjemmeHjælpen A/S er forsat i rivende udvikling og vi søger derfor flere nye kolleger. For at introducerer dig til vores hverdag har vi lavet en video som både viser og forklare det at være ansat i HjemmeHjælpen A/S.