KBH + FRB / 17. okt. 2019

PRESSEMEDDELELSE

HJEMMEHJÆLPEN A/S HAR VOKSEVÆRK OG UDVIDER SIN LEDELSESGRUPPE

Danmarks største, private hjemmehjælpsvirksomhed, HjemmeHjælpen A/S, vokser fortsat i København, på Frederiksberg og i Tårnby.

HjemmeHjælpen A/S udvider derfor sin ledelsesgruppe for at kunne imødekomme væksten og fastholde sine høje kvalitetskrav, herunder især at borgerne får deres egne faste hjælpere, til fast aftalt tid

Den 1. november 2019 tiltræder Camilla Andresen en stilling som afdelingsleder i HjemmeHjælpen A/S og indgår dermed i den samlede ledelsesgruppe, som desuden består af adm. direktør Per Wildbork, direktør Camilla Wildbork, afdelingslederne Tina Fuglsang, Rikke Sikora og Annemette Pedersen, HR-chef Janne Lyngbæk samt økonomichef Stig Schive.

Camilla Andresen har en omfattende baggrund i branchen, heraf 10 års erfaring som leder, senest som virksomhedschef i Attendo gennem de sidste 4 år.

Per Wildbork udtaler: ”HjemmeHjælpen A/S befinder sig i en rivende udvikling med tilgang af borgere i alle de kommuner, hvor vi er godkendt som leverandør af hjemmehjælp. Vi arbejder derfor målrettet på at udvide vores organisation med de bedste medarbejdere på alle niveauer i virksomheden”.

Camilla Wildbork tilføjer: ”HjemmeHjælpen A/S er en virksomhed, hvor kvaliteten er altafgørende. Vi er kendt for at sikre faste hjemmehjælpere til fast, aftalt tid og det kræver en robust ledelsesindsats hver dag, året rundt. Vi glæder os meget til samarbejdet med Camilla Andresen, som vil kunne tilføre HjemmeHjælpen A/S kompetencer og solid ledelseserfaring.”

HjemmeHjælpen A/S

Yderligere oplysninger: Camilla Wildbork, mail camilla@hjemmehjaelpen.dk, telefon 41 70 52 00.

Seneste indlæg i vores blog

godt-nytår-2020.jpg
KBH + FRB - 2. jan. 2020
Hermed ønskes alle borgere og medarbejdere i HjemmeHjælpen A/S et rigtig godt nytår. Et nytår er altid anledning til at gøre status over det forgangne år og for HjemmeHjælpen A/S har 2019 både været fantastisk og hektisk.
Sanne-Tillid.jpg
KBH + FRB - 11. dec. 2019
HjemmeHjælpen A/S har ved de seneste to overenskomstforhandlinger haft en af vores tillidsrepræsentanter med til selve forhandlingerne. Når overenskomsten skal forhandles i 2020 er HjemmeHjælpen A/S repræsenteret ved vores tillidsrepræsentant Sanne Yesilmen, som sidder med ved selve forhandlingerne.
Julen-er-hjerternes-fest.jpg
KBH + FRB - 6. dec. 2019
Hos HjemmeHjælpen A/S har hjertet en ganske særlig betydning. Det er en del af vores logo fordi det viser, at vi altid har hjertet med, når vi går på arbejde. I denne tid kan man se hjerter mange steder og det er fordi julen er hjerternes fest. En tid hvor vi kan vise ekstra stor omsorg for vores kære.