Hvem er HjemmeHjælpen A/S?

Siden 2005 har HjemmeHjælpen A/S leveret hjemmehjælp til borgere i København og Frederiksberg Kommune efter fritvalgsordningen og vi har derfor over 10 års erfaring i at sikre vores hjemmehjælpsmodtagere en tryggere og lettere tilværelse.

Vi har hjertet med i alt hvad vi foretager os. Det er vores overbevisning, at professionel hjælp og pleje kun har værdi, hvis den samtidig er fyldt med varme, omsorg og respekt. Du kan derfor være 100 % tryg og sikker på at få den bedste service, i alle døgnets timer.

Hjemmehjælp handler om en professionel tilgang, og at alt det praktiske fungerer, men det handler også om mennesker og kemi mellem mennesker. Det er selvfølgelig vigtigt, at du føler dig tryg ved og har tillid til den hjælper, der kommer i dit hjem. Vi er derfor meget grundige med at vælge den rette hjælper som passer til lige netop dig. Vi følger op på om du er tilfreds med din hjælper, - og har vi valgt en hjælper, du ikke går i spænd med, finder vi en ny til dig.

At blive tilfreds med sin hjemmehjælp handler i høj grad om høj faglighed, respekt, god kemi og faste aftaler. Vi holder aftalerne ret præcist og kommer maksimalt en halv time før eller en halv time efter det tidspunkt, vi har aftalt.

Vi har i HjemmeHjælpen A/S stort fokus på kompetenceudvikling for at udvikle den enkelte medarbejders og medarbejdergruppes kompetencer, så kvaliteten i opgaveløsningen sikres nu og i fremtiden.

Vores 400 medarbejdere omfatter bl.a. sygeplejersker, sosu-assistenter, sosu-hjælpere, handicaphjælpere, pædagoger og rengøringsassistenter, men mange af vores medarbejdere har også speciale eller udvidet kompetencer. Læs mere om vores medarbejderkompetencer her.

Vi arbejder efter værdierne

  • Kvalitetsbevidsthed
  • Samarbejdsvillighed
  • Respektfuldhed
  • Fleksibilitet

Det betyder, at vi har en tæt kontakt med borgere og pårørende og ændrer aftalerne løbende, hvis der er behov for det.
Vi kommer i dit hjem med respekt, og vi lytter – uden at give gode råd.
Vi er klar over, at det er dig, der bedst ved hvilke udfordringer og styrker du har og ikke mindst ved, hvilket indhold din hverdag skal have. Derfor lægger vi stor vægt på god dialog og et tæt samarbejde i forbindelse med planlægningen af din hjælp.


Med vores ca. 400 medarbejdere er vi den største hjemmeplejeleverandør i hele landet.
Det tager vi som udtryk for, at borgerne og pårørende er tilfredse med vores kvalitet og service. Men tag ikke vores ord for det. Mød nogle af vores borgere her.

Gode oplevelser udenfor hjemmet

Det er altid skønt at blive inviteret ud. Derfor inviterer HjemmeHjælpen A/S hvert år borgere og medarbejdere til sociale og underholdende arrangementer. Lige fra julehygge med Dario Campeotto til cirkusforestillinger og andre begivenheder. Her kan du se hvad der sker hos HjemmeHjælpen.

HjemmeHjælpen A/S – Et stærkt valg

  • Du får tilknyttet faste hjemmehjælpere med høj faglig kompetence.
  • Vi kommer på faste aftalte dage og tidspunkter.
  • Det er vigtigt for os at der er høj sikkerhed for både dig og dine hjælpere med respekt for at vi kommer i dit hjem.
  • Vi har tæt samarbejde med eks. visitation, sygepleje, sundhedscenter, aktivitetscenter og andre fagpersoner.
  • Fast kontaktperson.
  • Du kan kontakte os døgnet rundt - også via nødopkald. 
  • Mulighed for tilkøb af ekstra ydelser til praktisk hjælp og personlig pleje - dette kan du læse mere om her.
  • Vi tilbyder desuden inspirerende og sociale arrangementer uden for hjemmet.

 

Tina-Fuglsang.jpg

Ring til Tina eller Rikke
og hør mere på
70 20 13 25

Rikke.jpg