KBH + FRB / 20. feb. 2019

HjemmeHjælpen A/S søger nye kolleger i Tårnby / Kastrup

HjemmeHjælpen A/S er ”kommet hjem” til Tårnby.

Vi har heldigvis en række dygtige kolleger, som har været hos os siden 2014, hvor vi tidligere var leverandør til kommunen, men pga. stor tilstrømning af borgere, har vi brug for endnu flere kolleger.

Til Tårnby/ Kastrup søger HjemmeHjælpen A/S derfor dygtige og engagerede social- og sundhedshjælpere eller assistenter til at hjælpe vore borgere med personlig pleje.

Vi søger både nye kolleger til dag-, aften og weekendvagter, f.eks.:

Dagvagter: Kl. 7:00 – 15:00 (fleksibel arbejdstid, 30/32/37 timer, weekendvagter efter aftale).

Aftenvagter: Kl. 15:30 – 24.00 (fast tid, hver anden weekend fri).

Tiltrædelse: Hurtigst muligt.

Kvalifikationer:

Faglige kvalifikationer

  • Du har en sundhedsfaglig uddannelse.
  • Du har erfaring som udekørende fra hjemmeplejen e.lign.
  • Du har kørekort og en ren straffeattest.

Personlige kvalifikationer

  • Du er meget ansvarsbevidst og serviceorienteret.
  • Du kan arbejde selvstændigt.
  • Du evner at samarbejde med borgere, pårørende og gruppeledere.
  • Du er pligtopfyldende, mødestabil og en loyal medarbejder.
  • Kort sagt: Du har hjertet på det rette sted og er i stand til at imødekomme de krav, som vi stiller til os selv og som vore borgere stiller til os.

Vi tilbyder:

  • Løn og ansættelse efter overenskomst.
  • En professionel arbejdsplads, som er præget af en uformel omgangstone – og med en aktiv, engageret ledelse i øjenhøjde.
  • En arbejdsplads med kollegial sparring og vidensdeling og gode muligheder for personlig og faglig udvikling, medansvar og medindflydelse.
  • Et fantastisk arbejdsmiljø, hvor der er rummelighed og mangfoldighed samt gode personaleforhold og hyggelige personalearrangementer.
  • Med andre ord: Et rart sted at være.

Værdigrundlag:

  • HjemmeHjælpen A/S arbejder ud fra 4 klare værdier; Kvalitetsbevidsthed, Samarbejdsvillighed, Respektfuldhed og Fleksibilitet.

Jobansøgning eller spørgsmål:

  • Ansøgning inkl. opdateret CV sendes til vores HR-chef Janne på janne@hjemmehjaelpen.dk.
  • Har du spørgsmål til jobannoncen, er du velkommen til at kontakte vores HR-chef Janne på telefon 70 20 13 25.


HjemmeHjælpen A/S er grundlagt i 2005 og er i dag Danmarks største virksomhed indenfor privat hjemmehjælp. Vi beskæftiger mere end 400 medarbejdere, der hjælper ca. 2.300 borgere i København, på Frederiksberg og i Tårnby. Vi er et fleksibelt og omkostningsfrit alternativ til den offentlige hjemmepleje. Vores medarbejdere er sammensat af SOSU-hjælpere, SOSU-assistenter, servicemedarbejdere, pædagoger og sygeplejersker, der sammen med vore gruppeledere sikrer, at vores borgere får den bedste pleje og omsorg

 

Seneste indlæg i vores blog

godt-nytår-2020.jpg
KBH + FRB - 2. jan. 2020
Hermed ønskes alle borgere og medarbejdere i HjemmeHjælpen A/S et rigtig godt nytår. Et nytår er altid anledning til at gøre status over det forgangne år og for HjemmeHjælpen A/S har 2019 både været fantastisk og hektisk.
Læs mere
Sanne-Tillid.jpg
KBH + FRB - 11. dec. 2019
HjemmeHjælpen A/S har ved de seneste to overenskomstforhandlinger haft en af vores tillidsrepræsentanter med til selve forhandlingerne. Når overenskomsten skal forhandles i 2020 er HjemmeHjælpen A/S repræsenteret ved vores tillidsrepræsentant Sanne Yesilmen, som sidder med ved selve forhandlingerne.
Læs mere
Julen-er-hjerternes-fest.jpg
KBH + FRB - 6. dec. 2019
Hos HjemmeHjælpen A/S har hjertet en ganske særlig betydning. Det er en del af vores logo fordi det viser, at vi altid har hjertet med, når vi går på arbejde. I denne tid kan man se hjerter mange steder og det er fordi julen er hjerternes fest. En tid hvor vi kan vise ekstra stor omsorg for vores kære.
Læs mere